sunnuntai 9. helmikuuta 2014

3# Talliestekisat 9.2.14

Moips! :) Tänään oli siis talliestekisat, ja menin tuttuun tapaan kisaponillani Iineksellä. Menin kyllä 60cm koska pienryhmätunnit on jääneet vähiin tässä viime aikoina, mutta ensi kisoissa startataan 70cm! :)

Olin 2. verkassa, ja Iineksellä ratsasti yks kaveri ennen mua. Kun nousin selkään niin huomasin heti että onpa Iineksellä virtaa :D. Verkassa se lähinnä touhotti, yritin saada sen keskittymään ja välillä se kuunteli tosi hyvin, välillä taas huomasin että kohta se saa pukkikohtauksen (niiltä sentään vältyttiin koska osaan ennakoida suurimman osan Iineksen pukeista :D). Verkan jälkeen oli suoraan meidän vuoro eli kun muut lähti niin me jäätiin Iineksen kanssa suoraan maneesiin.

Rata sujui aika hyvin, paitsi parissa kaarteessa vähän ratti meinasi ponilta kadota, se kun tykkää niin paljon vauhdista ja tiukoista kaarteista. Tuomari (eli meidän ratsiope) sanoikin että ensi kisoihin treenataan tiet kuntoon :D

Otinhan mä tietenkin kamerankin tallille mukaan, tosin kerkesin vasta kuvaamaan kisojen loppupuolella, eli kuvia ei kertynyt paljoakaan :D. Tässäpä nyt niitä silti on:

Iines <3





Vauva-Jallu :3

Ja vauva-Pelle :3








Kisojen loputtua jäätiin vielä katsomaan ja auttamaan, kun ratsiopemme ratsasti yhden hepan joka oli vähän käynyt kuumana kisoissa :D Sitten purettiin esteet ja odoteltiin kahviossa vielä hetki kyytiä :). Kotona oltiin noin kuuden aikaan ( eli 10 tuntia pyörähti tallilla) :) 

Sori kun mulla ei ollut omasta suorituksesta kuvia, kaveri otti videon radasta mutta sitä ei oo mulla ittelläni, vaan kaverin puhelimessa.

Näillä fiiliksillä jatketaan, ens kisoissa menee sit entistäkin paremmin! ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lue nämä ennen kuin kommentoit! :)
-Harrastan ratsastusta, showtanssia ja valokuvaamista. Kamerana toimii Olympus Stylus SP-820UZ. Ratsastusta olen harrastanut reilut 7v, ja kisaan tällä hetkellä esteillä 70cm tasolla.

-Mulla ei ole omaa hevosta. Käyn ratsastamassa kerran-kahdesti viikossa Mennalan Ratsutilalla (www.ratsutila.com).

-MUISTAKAA ASIALLISUUS KOMMENTEISSA! :)

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! :):)